Kako analizirati rezultate vaših Facebook oglasa: 7 mjernih podataka za praćenje: Ispitivač društvenih medija
Facebook Oglasi Facebook Upravitelj Oglasa Facebook / / September 26, 2020
Znate li rade li vaši Facebook oglasi? Pitate se koje biste ključne mjerne podatke trebali pratiti?
U ovom ćete članku otkriti sedam važnih mjernih podataka Facebook oglasa koje trebate znati, gdje ih pronaći u upravitelju oglasa i što učiniti kad ne postignete željene rezultate.
# 1: Povrat na potrošnju oglasa
Povrat uloženih sredstava (ROAS) iznos je prihoda koji se generira za svaki dolar potrošen na oglašavanje. Ukratko, to je metrika koja se koristi za trenutno razumijevanje vaših rezultata oglašavanja na Facebooku i Instagramu. Smatram to Svetim gralom mjernih podataka oglasa - pobrinite se da vam svaki dolar koji uložite u svoje napore u oglašavanju vraća (barem) dolar prihoda.
Formula za izračunavanje ROAS-a jednostavna je: prihod ÷ trošak oglasa = ROAS.
Ukupan prihod koji generirate određujete prema Facebook pikselu (u okviru kupnje stupac vrijednosti konverzije u Ad Manageru) i podijelite ga s ukupnom potrošnjom na oglas potrebnom da se to generira prihod.
Dopustite mi da ilustriram: Prodali ste 10 jedinica proizvoda od 27 dolara
Prihod ÷ Potrošnja oglasa = ROAS
$270 ÷ $54 =5x
The x je višekratnik 1. U ovom slučaju, svaki put kad Facebook bankomatu date dolar, on vrati 5 USD prihoda - ili 5 puta 1 USD.
Ako ste nešto poput mene, voljeli biste imati bankomat koji ispljuće novčanice od 5 dolara svaki put kada uplatite 1 USD, ali to nije uvijek slučaj u svijetu oglašavanja na Facebooku. Obratite pažnju na svoj ROAS kako biste bili sigurni da su vaši oglasi isplativi.
Kada je vaš ROAS pozitivan (višestruko veći od 1), vaši oglašivački dolari zarađuju više prihoda od iznosa potrošenog na oglašavanje.
Inače se kaže: Jeste izrada novac.
Kada je vaš ROAS negativan (višestruko manji od 1), trošite više na oglašavanje od iznosa ostvarenog prihoda.
Inače se kaže: Jeste gubljenje novac.
Primijetite da gornji izračun nije uzeo u obzir druge troškove poslovanja poput troškova vašeg tima, alata i softvera te izloga (bilo fizičko mjesto ili digitalno izlaganje poput web stranica). Preporučujem da prilikom izračunavanja ROAS-a uzmete u obzir ostatak varijabilnih troškova kako biste dobili ukupni povrat ulaganja (ROI).
Da biste to učinili, uzmite ukupan iznos troškova oglašavanja na Facebooku plus ostatak troškova i podijelite to na svoj ukupni prihod:
Prihod ÷ (Troškovi oglasa + Troškovi) = ROI
Najlakše je podijeliti troškove i troškove oglašavanja u mjesečnoj kadenci; da to vizualizirate, izračunavanjem siječanjskog prihoda, a zatim dijeljenjem tog zbroja siječanjskih troškova oglašavanja i ostatka troškova za taj mjesec.
Vraćajući se na raniji primjer, prošlog ste tjedna na oglase potrošili 54 USD da biste generirali 270 USD prihoda. A nastali su i 73 USD ostalih promjenjivih troškova. Ako te brojeve priključite u gornju formulu, vaš ROI iznosi 2,13x.
$270 ÷ ($54 + $73) = 2.13x
Za svaki potrošeni dolar zaradili ste 2,13 dolara.
# 2: Vrijednost konverzije kupnje
Facebook-ove metrika konverzije kupnje prati ukupnu vrijednost kupnji izvršenih od vašeg oglašavanja.
Zapravo, Facebook na lud način omogućuje lako razumijevanje ukupnog prihoda ostvarenog od vaših oglasa prikazivanjem vrijednosti konverzije kupnje u programu Ads Manager.
Ovaj broj možete ručno izračunati ulaskom na svoj PayPal račun ili čak u svoju blagajnu i utvrđivanjem da prihod dolazi od ovog oglasa. Međutim, najjednostavniji način za izračunavanje vrijednosti konverzije kupnje je instaliranje Facebook piksela.
Instalacija piksela uključuje dodavanje malog isječka koda na vaše web mjesto što Facebooku daje do znanja da je ovaj oglas rezultirao tim prihodom. Ako još niste instalirali svoj Facebook pixel, ne brinite! Ovaj vas video vodi kroz postupak:
Da biste ručno izračunali vrijednost konverzije svoje kupnje, uzmite broj prodanih predmeta i pomnožite ih s njihovom nabavnom cijenom.
Broj prodanih predmeta x Cijena predmeta = Vrijednost konverzije kupnje
U prethodnom primjeru prodali ste 10 predmeta koji koštaju 27 američkih dolara, tako da vrijednost konverzije kupnje iznosi 270 američkih dolara:
10 x 27 dolara = 270 dolara
Vrijednost konverzije kupnje zatim se koristi za izračun povraćaja ulaganja i troškova oglašavanja.
Sve bi moglo biti u redu ako je vrijednost konverzije vaše kupnje pozitivna, ali što ako je to velika masna nula? To znači vaše Facebook oglasi ne rade.
Ako vaši Facebook oglasi funkcioniraju, a vi prodajete, vrijednost konverzije kupnje bit će pozitivan broj. Ali ako vidite nulu, to obično znači da nešto nije u redu s vašim Facebook oglasima ili cjelokupnim prodajnim postupkom.
Sljedeće mjerne podatke koje pokrivamo pomoći će vam utvrditi gdje bi mogla biti uska grla.
# 3: Cijena po kupnji
Volim gledati cijenu po kupnji, koja se također često naziva cijena po akviziciji (CPA). Obje fraze mogu se koristiti naizmjenično.
Cijena po kupnji brzi je način da procijenite prodajete li pojedinačne proizvode s dobitkom ili gubitkom uzimajući u obzir troškove oglašavanja. Govori vam o ukupnoj potrošnji oglasa potrebnoj za prodaju jedne jedinice proizvoda. Također se može koristiti za brzo izračunavanje vaše profitne marže na pojedinačnim stavkama.
S instaliranim Facebook pikselom, Facebook to automatski izračunava za vas u stupcu Cijena po kupnji u Upravitelju oglasa.
Ovaj broj i vrijednost konverzije kupnje koju smo pokrili možete koristiti kao alternativni način određivanja ROAS-a.
Ilustrirajmo pomoću brojeva na gornjoj snimci zaslona.
Vrijednost konverzije kupnje ÷ Cijena po kupnji = ROAS
$1,735.20 ÷ 399.85 = 4.34
Uz to, oduzimanjem cijene po kupnji od cijene proizvoda, možete odrediti svoju profitnu maržu:
Cijena proizvoda - cijena po kupnji = marža dobiti
U ovom primjeru prošli ste tjedan potrošili 54 dolara na Facebook oglase da biste prodali 10 jedinica. To znači da bi vaša potrošnja oglasa po jedinici iznosila 5,40 USD:
$54 ÷ 10 = $5.40
S proizvodom koji se prodaje za 27 dolara i koji vas košta 5,40 USD troškova oglašavanja, dobit ćete na dobitku od 21,60 USD.
$27 – $5.40 = $21.60
Ne zaboravite uzeti u obzir svoje varijabilne troškove kako biste odmah mogli shvatiti jesu li vaši troškovi po kupnji - ono što trošite za stjecanje novog kupca - relevantni za vaše poslovanje.
Kada je vaša profitna marža pozitivan broj (veći od 0 USD), vaši oglašivački dolari zarađuju više prihoda od iznosa potrošenog na oglašavanje.
Inače se kaže: Jeste izrada novac.
Kada je vaša profitna marža negativan broj (manji od 0 USD), trošite više na oglašavanje od iznosa ostvarenog prihoda.
Inače se kaže: Jeste gubljenje novac.
# 4: vodi
A voditi je osoba koja pokazuje interes za proizvode ili usluge vaše marke - obično definirana kao netko tko pretplati se ili se prijavi sa svojom adresom e-pošte za daljnje primanje marketinga i prodaje Dopisivanje.
Svaki novi pretplatnik e-pošte računao bi se kao vodeći.
Sa druge strane, ako ste tvrtka za e-trgovinu koja ljude šalje izravno na vašu prodajnu stranicu ili internetsku trgovinu, možda nemate pretplatnike na e-poštu.
Svaki novi posjetitelj vaše internetske trgovine računao bi se kao klik na vezu.
# 5: Zarada po potencijalnom kupcu
Ovisno o tome na koju stranu jednadžbe padate, izračunajte ili zaradu po potencijalnom kupcu (EPL) ili zaradu po kliku (EPC).
EPL je iznos ostvarenog prihoda podijeljen s ukupnim brojem potencijalnih kupaca potrebnih za stvaranje tog prihoda. Ako vaša tvrtka generira potencijalne kupce (ili pretplatnike ili neke vrste prijava) u kojima se vaš prodajni proces prirodno odvija e-poštom, koristili biste EPL.
EPC je iznos ostvarenog prihoda podijeljen s ukupnim brojem klikova na web mjestu potrebnih za generiranje tog prihoda. Ako ljude šaljete izravno na vašu prodajnu stranicu ili internetsku trgovinu (ne prodaju se e-poštom), koristili biste EPC.
Da biste izračunali svoj EPL ili EPC, trebaju vam dvije stvari:
- Vrijednost konverzije vaše kupnje (mjerni podatak # 2 gore)
- Broj potencijalnih kupaca (ili klikova) (mjerni podatak # 4 gore)
Sada uzmite vrijednost konverzije kupnje i podijelite je s ukupnim brojem potencijalnih kupaca (ili klikova) da biste dobili svoj EPL ili EPC:
Vrijednost konverzije kupnje ÷ Broj potencijalnih kupaca (ili klikova) = zarada po potencijalnom kupcu (ili kliku)
Ovaj iznos u dolarima govori vam koliko vrijedi svaki novi pretplatnik koji se prijavi na vaš popis e-pošte ili uđe u vaš prodajni postupak. Zatim možete upotrijebiti ove podatke da biste procijenili koliko biste bili spremni potrošiti za stjecanje novog potencijalnog kupca (ili klika) budući da sada razumijete njegovu vrijednost za vaše poslovanje.
Nabavite YouTube Marketing Training - Online!
Želite li poboljšati svoj angažman i prodaju s YouTubeom? Zatim se pridružite najvećem i najboljem skupu YouTube marketinških stručnjaka koji dijele svoje dokazane strategije. Dobit ćete detaljne upute uživo usmjerene na YouTube strategija, izrada videozapisa i YouTube oglasi. Postanite marketinški heroj YouTubea za svoju tvrtku i klijente dok provodite strategije koje donose dokazane rezultate. Ovo je mrežni trening uživo od vaših prijatelja u programu Social Media Examiner.
KLIKNITE OVDJE ZA DETALJE - PRODAJA ZAVRŠAVA 22. RUJNA!# 6: Cijena po potencijalnom kupcu
Na dnu stranice je cijena po olovu (CPL). Kao i u gornjoj jednadžbi, ako vaše poslovanje ne generira potencijalne kupce, u izračunu zamijenite "potencijalni klijent" s "klik".
CPL je iznos koji trošite za stjecanje singl novi potencijalni klijent za vaše poslovanje.
Da biste izračunali CPL, uzmite ukupan iznos troškova oglašavanja na Facebooku i podijelite ga s brojem potencijalnih klijenata koje je potrošnja na oglase generirala:
Potrošnja oglasa ÷ Broj potencijalnih kupaca = cijena po potencijalnom kupcu
Na primjer, ako potrošite 130 USD za generiranje 100 potencijalnih klijenata, vaš CPL iznosi 1,30 USD:
$130 ÷ 100 = $1.30
Ako je vaš EPL 2,70 USD, a CPL 1,30 USD, zarađujete 1,40 USD za svakog novog potencijalnog kupca koji dođe u vaš cjevovod. Uzimajući u obzir vaše varijabilne troškove, možete odrediti koliko potencijalnih kupaca biste trebali generirati u određenom razdoblju da biste postigli ciljeve prihoda i profitabilnosti.
Kad koristite Facebook događaji pretvorbe piksela, Ads Manager će vam automatski prijaviti ovaj broj u stupcu Cijena po potencijalnom klijentu.
# 7: Stopa klikanja
Mjerni podaci o kojima smo do sada razgovarali temelje se na ukupnim rezultatima vašeg Facebook oglašavanja u kombinaciji s učinkovitošću vašeg prodajnog procesa. Način za učinkovitu manipulaciju i optimizaciju vaših ukupnih rezultata oglašavanja i mjernih podataka je imati snažna strategija oglašavanja na Facebooku koja vam pomaže da pažnju pretvorite u prihod (na autopilotu).
Bez obzira na vaš cjelokupni prodajni postupak, stopa klikanja (CTR) pokazatelj je koliko su vaša kopija oglasa i oglas privlačni publiku koju ciljate svojim Facebook oglasima.
Facebook ima dvije različite metrike CTR-a:
- CTR (Link Click-Through) je broj klikova na vezu koje su pregledali ljudi.
- CTR (Svi) je broj ljudi koji su uopće stupili u interakciju s vašim oglasom. To bi moglo biti lajkanje, komentiranje, dijeljenje, prevlačenje vrtiljke ili klikanje poveznica. To je amalgam svih angažmana u tom oglasu.
Kada prikazujem oglase za feed, obično ciljam na CTR veći od 1,5%. Ako je CTR veze manji od 1,5%, obično bih preporučio da se vratite i uredite kopiju oglasa i oglas.
S druge strane, oglasi s desne kolone obično se klikću puno rjeđe od oglasa za feed. Sve dok vaši oglasi u desnom stupcu ostvaruju CTR veze od 0,5%, u redu ste. Ako ne, slobodno uredite i te oglase.
Mogli ste čuti stopa angažmana bačen okolo kao važan mjerni podatak za praćenje. U govoru na Facebooku, stopa vašeg angažmana je vaš CTR (svi). To je ukupni angažman koji je vaš oglas postigao podijeljen s ukupnim brojem pojavljivanja:
Angažman ÷ pojavljivanja = CTR (svi)
Slično vašem CTR-u veze, i vi želite da ljudi komuniciraju s vašim oglasima jer nijedan klik ne rezultira nultom prodajom.
Kako pristupiti ovim mjernim podacima Facebook oglasa u programu Ads Manager
Sad kad se snalazite sa ovih sedam važnih mjernih podataka o Facebook oglasima, zaronimo u Ads Manager i otkrijte gdje ih pronaći.
Prvo što vidite kada dođete do Upravitelja oglasa je vaša općenita nadzorna ploča. Ako pogledate vrh stupaca, vidjet ćete samo dvije mjerne podatke: klikove na vezu i kupnje web stranica.
Pa gdje ćete pronaći ostatak ovih mjernih podataka?
Potražite gumb s oznakom Stupci: Izvedba i pritisnite ga. Na padajućem izborniku vidjet ćete 13 različitih prikaza izvještaja koje možete odabrati.
Vrijedno je odvojiti malo vremena da se upoznate sa svakim, od isporuke i video angažmana, pa sve do ciljanja i kreativnosti. Međutim, nećete koristiti nijednu od ovih unaprijed postavljenih postavki izvješćivanja jer su mjerni podaci posvuda. Umjesto toga, izradite svoj vlastiti prikaz prilagođenog izvješćivanja koji uključuje određene mjerne podatke o kojima smo razgovarali danas.
Da biste to učinili, odaberite Prilagodi stupce s gore prikazanog padajućeg izbornika.
Prozor koji se otvori navodi popis svih mjernih podataka koje vam Facebook omogućuje praćenje bilo kojeg od vaših oglasa. Možete se pomicati kroz sve njih ako želite, ali budući da znate točne mjerne podatke koje tražite, jednostavnije je koristiti ih funkcijom pretraživanja.
U traku za pretraživanje počnite upisivati ROAS i vidjet ćete mjerni podatak Kupnja ROAS-a. Označite potvrdni okvir pod Ukupno (mjerni podatak # 1).
Nakon što odaberete Ukupno, Facebook automatski dodaje ovu mjernu vrijednost u desni stupac. Ako se pomaknete prema dnu popisa, vidjet ćete opcije za prikaz ROAS-a za kupnju web-lokacije i ROAS-a za kupnju mobilne aplikacije. Preporučujem da poništite oba okvira osim ako imate web mjesto i aplikaciju u kojoj pokušavate zasebno pratiti oba mjerna podatka.
Kad završite s ROAS-om, nastavite do Kupnje. U traku za pretraživanje upišite "kupnja" i pojavit će se nove opcije. Pored odjeljka Kupnje označite potvrdne okvire Vrijednost i cijena (za vrijednost konverzije kupnje [mjerni podatak # 2] i cijenu po kupnji [mjerni podatak 3]).
Opet, ti se mjerni podaci prikazuju s desne strane prozora. Svakako poništite odabir svih potvrdnih okvira u odjeljku Vrijednost konverzije kupnje.
Sljedeći je vaš EPL. Nažalost, svoj EPL nećete pronaći u programu Ads Manager jer je to ručni izračun. To je vaš ukupni prihod podijeljen s brojem potencijalnih kupaca koje ste generirali od svojih Facebook oglasa (koristeći formulu iz mjernog podatka br. 5 gore).
Ali možda se pitate kako pronaći broj generiranih potencijalnih kupaca. Pa, to je jednostavno - samo dodajte mjerni podatak potencijalnom klijentu u svoje prilagođeno izvješće. U traku za pretraživanje upišite Leads, a zatim potvrdite okvir Ukupno. Također označite potvrdni okvir Trošak pored njega da biste dodali CPL (mjerni podatak # 6).
Posljednje što trebate je potražiti CTR (mjerni podatak # 7). Označite potvrdne okvire i za CTR (Svi) i za CTR (klikovni postotak veze).
Prije nego što spremite prilagođeni prikaz izvješća kao unaprijed postavljenu, potvrdite da u desnom stupcu nema potvrđenih okvira.
Zatim u donjem lijevom kutu prozora odaberite Spremi kao unaprijed postavljeno i upišite ime (poput Najvažnije metrike). Kliknite Primijeni u donjem desnom kutu da biste primijenili promjene.
Sada ćete na zaslonu vidjeti sve mjerne podatke koje smo pokrili: ROAS, vrijednost konverzije kupnje, cijena po kupnja, ukupan broj potencijalnih klijenata (za utvrđivanje vašeg EPL-a), CPL-a i CTR-a (i za veze i za sve angažmane na vašem postovi).
Pro savjet: Da biste uštedjeli vrijeme za analizu rezultata oglasa, pogledajte tri prilagođena izvješća o Facebook oglasima da vam pomognu u brzoj analizi izvedbe oglasa: Izvještaj o snimku ROI-ja, Izvješće o napretku potencijalnih klijenata i Izvješće o angažmanu.
Gledaj video:
Zaključak
Najveća pogreška koju neprestano vidim kako marketinški stručnjaci čine kada je riječ o mjerenju njihovih rezultata oglašavanja na Facebooku jest mišljenje da moraju sve pratiti. Ne trebate znati svaku metriku pod suncem. Danas smo započeli sa sedam jednostavnih mjernih podataka i oni se već sada mogu osjećati kao puno toga što bi vas motalo oko glave.
Međutim, želim vas uvjeriti da se ne mora osjećati tako komplicirano. Dajte si dopuštenje da danas uđete u Ads Manager i eksperimentirate. Vaše razumijevanje dolazi iz implementacije (i usput malo pokušaja i pogrešaka).
Čak i ako vam se čini da vam ovi podaci sada nemaju puno smisla, krenite kad ih imate više iskustva s Ads Managerom, polako ćete početi shvaćati mjerne podatke koji su važni i kako ih koristiti za mjerenje vaši rezultati. Samo budite strpljivi sa sobom jer za to treba vremena.
Što misliš? Kako će vam ovih sedam mjernih podataka Facebook oglasa pomoći da poboljšate kampanje? Podijelite svoje misli u komentarima u nastavku.
Više članaka o Facebook oglasima:
- Saznajte kako koristiti Facebook oglase za brzo generiranje prodaje i potencijalnih klijenata.
- Naučite kako koristiti Facebookovu značajku višestruke optimizacije teksta za jednostavno prilagođavanje oglasa različitim ljudima.
- Otkrijte kako koristiti šest vrsta Facebook oglasa kako biste ljude pomaknuli dalje kroz putovanje kupaca.